Aquest diumenge, acte central de campanya a Barcelona

Aquest diumenge dia 18 se celebra al Barcelona Teatre Musical (antic Palau d'Esports) l'acte central de campanya de la CUP - Alternativa d'Esquerres. La cita és a partir de les 18:00 de la tarda. S'hi preveu la participació de diferents membres de moviments socials, dels candidats i de ponents internacionals com Txelui Moreno (portaveu de l'Esquerra Abertzale) i Diego Cañamero, portaveu del Sindicato Andaluz de Trabajadores (SAT), i hi haurà diferents actuacions musicals.

L'acte també servirà per estrenar l'espot principl de campanya, que ha estat rodat aquests dies a la comarca del Garraf. Amb el títol de 'Ho volem tot', l'espot compta amb 12 seqüències rodades a Sant Pere de Ribes, Vilanova i la Geltrú i el Massís del Garraf i la participació de veïns de la zona així com cares conegudes que donen suport al projecte de la CUP-AE: el futbolista Oleguer Presas, l'actor Sergi López i els músics Cesk Freixas, Meritxell Gené, Marcel Casellas, Àlex Vendrell i Lluís Cabrera.

+ INFORMACIÓ:

Acte central de campanya de la CUP - Alternativa d'Esquerres

Diumenge 18 de novembre
a les 6 de la tarda
BARCELONA TEATRE MUSICAL
(c/ Joaquim Blume, s/n. Antic Palau d'Esports de Barcelona)