Concentració a Sant Pol

Per dignitat convoquem a tots els catalans i catalanes a la concentració a Sant Pol de Mar, per a retirar la bandera espanyola de la balconada de l’Ajuntament, on amb respecte la plegarem i la tancarem dins un sobre per enviar-li juntament amb un escrit al delegat del govern espanyol.

La Carme Forcadell ( Secretariat ANC ) farà lectura del manifest i comptarem amb el suport i parlament de representants de l’Associació de Municipis per la Independència.

Per a més informació sobre el succés:

Volem que aquest acte sigui un crit de DIGNITAT I FERMESA, proclamant i fent saber a l’estat espanyol, al seu govern, als nostres conciutadans europeus i a la resta del món, que hem pres dues decisions irrenunciables:

- Encoratjar al nostre Govern i als nostres polítics d’obediència catalana, que siguin valents i generosos. Els catalans estem preparats i ens comprometem a donar-los suport en totes aquelles accions que ens duguin clarament i sense subterfugis cap a l’estat propi.

- Fer saber a l’estat espanyol que la impunitat de les seves agressions contra Catalunya, que fins avui han rebut solament minsos retrets i queixes de ploramiques, s’ha acabat. Avisem, doncs, que el poble català ha decidit posar-se dempeus per tal d’exigir respecte, i que ens estem aplegant a aquest fi.