Prou de cagar-la, prou d'estatuts. INDEPENDÈNCIA!

MANIFEST 11 SETEMBRE - CUP. Quan sembla del tot demostrat que els estatuts d’autonomia no són les eines adequades per a avançar cap al ple reconeixement de la nació catalana...

Convocatòries 11 setembre.

Vilassar de Mar, Barcelona, Girona, LLeida, Molins, Reus,...

Quan sembla del tot demostrat que els estatuts d’autonomia no són les eines adequades per a avançar cap al ple reconeixement de la nació catalana i dels drets que se’n deriven, i quan és cada cop més evident que encara que canviï la correlació de forces a les corts espanyoles, el robatori, l’espoli fiscal a què són sotmesos els Països Catalans, no s’atura, quan tot això és més evident que mai, els partits que governen a la Generalitat principatina, així com l’anomenada primera força de l’oposició, continuen escenificant uns debats tramposos i sense solució, el de la negociació d’un finançament que tots sabem que seguirà sent profundament injust i el de la defensa d’un estatut que ja va néixer coix i que no ha parat de rebre retallades des del primer dia.

La gent de la CUP pensem que cal replantejar el debat des de la base. Oblidar-nos de fer més suportable la nostra submissió al Regne d’Espanya o a la República Francesa i plantejar-nos, amb totes les conseqüències, si volem o no seguir formant part d’aquestes anacròniques estructures polítiques. El que ens cal és poder decidir sense límits, exercir el dret a l’autodeterminació, i per aconseguir-ho és necessària la implicació de tots i totes, des de pobles, viles i ciutats, des dels moviments socials que treballen en defensa del territori, dels drets socials per tothom o de la llengua i la cultura. Enfrontant dos models de país, un de regional i subordinat, on la gestió del territori, els recursos naturals i l’energia continuïn estant en mans de bruts interessos corporatius i on les persones que hi vivim tinguem drets diferents segons l’origen o el tamany del compte corrent, o un altre en què els Països Catalans siguin sobirans per poder establir lliurement les relacions en pla d’igualtat amb les nacions veïnes, on projectes com el de la MAT o els plans hidrològics al servei de l’especulació immobiliària no hi tinguin lloc, on tots i totes tinguem els mateixos drets ciutadans i socials i on la llengua catalana sigui l’eina primera d’integració i socialització. Un país, en definitiva, des del que puguem ser realment solidaris amb tots els pobles de la terra que lluiten per la seva llibertat i per un ordre mundial basat en la cooperació i la justícia.

És l’hora de triar entre continuar cagant-la, defensant estatuts que perpetuen l’ocupació, o optar definitivament i decididament per la independència.

És l’hora que tu també triïs. Quin dels dos models de país vols? Si, des del teu poble, vila o ciutat, vols participar en la lluita per uns Països Catalans nacionalment lliures i socialment justos pots incorporar-te al projecte de la CUP, posant-te en contacte amb l’Assemblea Local més propera o adreçant-te a l’adreça
[email protected] .

CONVOCATÒRIES 11 SETEMBRE