Notícies municipals

La CUP demana al govern del Consell Comarcal de l’Alt Penedès que repensi o tiri enrere un contracte amb una empresa que està sent investigada per presumpte cas de corrupció. “Iniciatives i Programes” ha guanyat, per segon any consecutiu, el concurs per gestionar el servei de joventut dels diferents ajuntaments de la comarca de l’Alt Penedès. En aquest cas, ha estat l’única empresa que s’hi ha presentat. No va ser així l’any anterior, en què s’hi van presentar vàries empreses, i la CUP ja va manifestar el seu desacord en la contractació de l’empresa en qüestió.
carnestoltes 2018
Des de la CUP de Tàrrega volem fer públic el nostre posicionament contrari a la decisió presa per l'equip de govern de censurar el programa, el cartell i la temàtica proposats per l'associació AGRAT per al Carnestoltes d'enguany i retirar-los la subvenció per continuar organitzant-lo.
La CUP Igualada acusa al govern de Marc Castells de fer “política de curta volada però amb poc risc i gran pompositat per la tercera modificació puntual del POUM que fa amb l'objectiu d'acomodar l’urbanisme de la ciutat a la instal·lació de grans superfícies comercials”. Els cupaires denuncien que “aquest urbanisme a la carta vulnera una concepció de la ciutat que hauria d’estar planificada, i no subjecta al capritx del govern de torn, via la renovació del POUM” i titllen el govern de Castells de“manca de valentia i coratge suficient per liderar aquesta planificació del nou POUM”.
Grups de treball
Els Grups de Treball de la CUP Manresa són espais de debat i treball orientats a les diverses tasques sectorials que fem com a organització. Les seves funcions són variades, encara que l’objectiu de fons és dotar a la CUP de les eines necessàries per analitzar els diferents aspectes de la realitat política i social i per fer propostes d'acció política municipal. Amb aquesta finalitat, el grups de treball donen suport tant a la tasca institucional com a l'assemblea local, i desenvolupen campanyes específiques del seu àmbit de treball.
La CUP contra la construcció del MidCat al seu pas per comarques gironines
La CUP de la Diputació de Girona ha fet oficial la seva voluntat de presentar una moció contra el MidCat, el projecte de gasoducte que ha de creuar els municipis de les comarques gironines per connectar la península ibèrica i l'Estat francès.
La CUP-Poble Actiu ha iniciat una campanya a través dels ajuntaments per instar al Parlament de Catalunya a la restitució de les lleis suspeses o anul·lades pel Tribunal Constitucional, en especial aquelles lleis que tenen a veure amb la situació d'emergència social que viu el país.
Després que l’equip de govern decidís penjar la bandera espanyola a l’antiga casa de la vila arrel del requeriment rebut pel jutjat contenciós administratiu número dotze de Barcelona, des de l’Assemblea Local de la CUP Torelló – Som Poble volem manifestar els següent:
El ple municipal de Deltebre del dia 16/01/2018 ens va deixar una "escena", si més no, per analitzar.
El segon col·loqui es farà el dissabte 3 de febrer i el gran protagonista serà en Guillem Fuster, portaveu de Poble Lliure, una de les organitzacions que sustenten la CUP, que parlarà sobre com construir la República Catalana i la reunificació dels Països Catalans. La darrera conferència tindrà lloc el dissabte 17 de febrer en què les companyes de Can Jaumetó, espai alliberat de Vilassar de Dalt, defensaran l’autogestió i l’ocupació com a mètodes d’empoderament popular.

Pàgines