CUP Vilassar de Mar a les eleccions municipals

La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Vilassar de Mar comunica que concorrerà a les properes eleccions municipals que se celebraran al mes de maig.

La CUP és una candidatura que neix des de l'Esquerra Independentista i que té el ferm objectiu de canviar la dinàmica municipal dels darrers anys a Vilassar de Mar.

La CUP de Vilassar de Mar està formada per gent amb inquietuds que, des de fa anys, està vinculada a l'associacionisme del poble.  Un dels nostres objectius és canviar la política urbanística actual producte de l'especulació insostenible. Altres pilars bàsics de la nostra assemblea són la millora de la llengua catalana i l'accés a ella per part dels nous veïns, l'aplicació de criteris mediambientals en l'elaboració de nous plans i projectes municipals, millorar l'associacionisme i fomentar les tradicions populars. I ho fem des de la participació dels i les vilassarenques en les decisions que afecten al desenvolupament de la vila perquè totes i tots tenim alguna cosa a dir en el futur del nostre poble.

Amb la CUP es presenta un nou projecte polític a Vilassar de Mar amb la voluntat de bastir una alternativa real a la política municipal de la vila.

Us avisem que la presentació de la CUP de Vilassar de Mar i el seu projecte polític per participar en les properes eleccions municipals serà el dissabte 3 de març. Properament us concretarem l'hora i el lloc.

CUP Vilassar de Mar