La CUP presentarà candidatures a cinc municipis del Maresme

La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) es presentarà a cinc pobles de la comarca. A més de Mataró –on ja es va presentar el 2003 i on encapçala la llista Xavier Safont-Tria–, la formació independentista ja té els candidats de Pineda de Mar (Josep Burjons), Vilassar de Mar (Enric Galocha), Vilassar de Dalt (Jaume Batlle) i Dosrius, on encara s'ha de confirmar qui encapçalarà la llista. El Masnou era una de les últimes a tancar aquesta llista de candidatures però finalment no s'ha pogut presentar.

El membre de la CUP de Mataró Joan Jubany es mostra satisfet amb el creixement que ha tingut la formació. «Fa quatre anys només teníem la candidatura a Mataró i ara ja tenim cinc agrupacions diferents a tota la comarca, i això evidencia que la nostra formació interessa», explica Jubany, que es mostra refiat que la CUP «farà un bon paper en les properes eleccions municipals». Jubany confia que a Mataró obtindran representació municipal. «El nivell és alt però l'inici està sent molt engrescador.» Jubany defensa que en aquest mandat «la CUP ha treballat, hi ha moltes propostes nostres que finalment s'han dut a terme, com ara la ràdio i la Llar Cabanellas».

Font: El Punt digital.