Per la suspensió cautelar de Josep Maria Nuñez

p { margin-bottom: 0.21cm; }

La Candidatura d'Unitat Popular de Vilassar de Mar (CUP) denuncia el silenci de l'actual equip de govern pel que fa a la imputació del que encara avui exerceix de gerent de l'empresa municipal d'urbanisme Vilassar Societat Municipal de Promocions Urbanes S.A. (VSMPUSA) Josep Maria Nuñez, que també fou alcalde del municipi des de l'any 1987 fins el 1999. L'ex-alcalde d'Unió Democràtica de Catalunya (UDC), un dels dos partits de la federació Convergència i Unió, la formació que des del 2007 governa en majoria a l'ajuntament de Vilassar de Mar, va ser citat a declarar els dies 15, 22 i 25 d'octubre de 2010 pels delictes d’apropiació indeguda, administració deslleial, falsificació i estafa, pel jutjat d’instrucció número 21 de Barcelona.

Gairebé mig anys després, Josep Maria Nuñez continua al capdavant de VSMPUSA.

Des de la CUP entenem que després que les principals capçaleres del país i de l'estat es fessin ressò de la presumpta confecció de factures fraudulentes per part de l'imputat, l'obligació del consistori vilassarenc passa per la suspensió cautelar de l'ex-alcalde a l'espera que s'aclareixin els fets.

Candidatura d'Unitat Popular de Vilassar de Mar (CUP)