Manifest de suport als treballadors Municipals

La Candidatura d’Unitat Popular (CUP) assumeix fil per randa el manifest dels treballadors municipals i entén la demanda d’uns sous que es mantinguin en la línia de l'IPC català, en el context d’un paulatí desmantellament de l’estat del benestar que, lluny d’incidir només en aquells sectors de la població més vulnerables (al col.lectiu de treballadors immigrants , a les dones o al jovent en general), afecta ja a un espai de relacions laborals (l’administració pública) que, davant de l’actual ofensiva neoliberal, hauria de consolidar-se com a un model a seguir en el camp dels drets de les treballadores i els treballadors.

Manifestem el nostre suport i, davant de la inoperància de l’equip de govern, fem pal.lès el nostre compromís per avançar cap a una progressiva municipalització dels serveis administratius que es presten a l’Ajuntament, atesos els evidents avantatges econòmics, socials i funcionals inherents a la municipalització d’aquests.

CUP Vilassar de Mar

2 d'abril de 2007