Sorteig Panera CUP-Vilassar de Mar

El passat 23 de desembre la CUP de Vilassar de Mar va fer els primers passos per donar-se a conèixer al poble. Va fer el sorteig d'una panera confeccionada per productes d'arreu dels Països Catalans.

La CUP va montar una parada durant tot el dia on es podia veure la panera i comprar números pel sorteig. A més a més, per tal de donar-se a conéixer es va repartir unes octavetes amb el següent text:

"Un nou Vilassar comença a caminar

La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) és un nou projecte polític que neix a Vilassar de Mar amb la voluntat de bastir una alternativa real a la política municipal de la vila.

La CUP de Vilassar de Mar està formada per gent amb inquietuds que, des de fa anys, està vinculada a l'associacionisme del poble.

Diversos factors són els que han motivat el fet que aquesta alternativa hagi vist la llum. Des de fa anys la política municipal ha estat marcada per l'immobilisme i la manca de participació dels i les vilassarenques en les decisions que afecten el desenvolupament de la vila. Són especialment greus les polítiques del ciment, que estan fent desaparèixer el poc sòl agrícola que queda al municipi, afavorint així l'especulació urbanística.

La CUP defensa un model municipal basat en la democràcia participativa a través de la qual, tots i cadascún de nosaltres,sense distinció, tinguem dret i vot sobre els temes que tenen que veure amb la gestió del nostre municipi. No entenem la política com una manera de guanyar-nos la vida, sinó com una eina per treballar a favor dels interessos dels ciutadans i les ciutadanes de Vilassar de Mar.

No volem ser una ciutat dormitori de Barcelona, volem un poble viu".

Al llarg del dia, força gent es va apropar a la parada per preguntar què era la CUP, i es va mostrar molt interessada.

A les 19h es va realitzar el sorteig, el número premiat que va sortir va ser el 142. La panera ja ha estat entregada a la persona premiada.